Jag lever.

Hi there!
Ojojoj, har varit väldigt dålig på att uppdatera här. Förra veckan gick åt till att gå lite i
skolan (så mycket som jag orkade alltså), och vila resten av tiden. I lördags hade
jag det mycket trevligt med anna och maya. Vi bakade en fantastiskt god kaka! Mmh...
I söndags vaknade jag och var stensjuk. Alltså det är så typiskt min otur att bli sjuk
nu när jag måste vara frisk så att kroppen kan få läka ifred. Och nu när jag måste
äta upp mig, för självklart åkte jag på en magsjuka också. Förutom den så har jag
igensvullen hals, igentäpt näsa och feber. Fast jag tror nog att febern är borta idag.
Skönt. Fast det känns, ursäkta mig, för jävligt att jag är borta från skolan. Verkligen
jättejobbigt. Usch fy blä.

Ikväll börjar Desperate Housewiwes. Det är iallafall kul.
Kram /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kom igen, uppdatera mera!

Postat av: Anonym

Camilla: Förlåt, du trogne läsare, jag ska försöka förbättra mig. I promiss.

2007-02-20 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback