Bortsprungen lärare.

Tja!
Åh vad skönt, läraren kom inte till min första lektion. Det är typ något av det skönaste jag vet.
När man sitter där och är totalt astrött och försöker att förbereda sig för en lång och hemsk
lektion, och sen så blir det inget. Som sagt var, nu har jag bara suttit i biblioteket och slappat,
men nu börjar precis min svenskalektion. Förresten jag måste bara berätta en sak som
gjorde mig förbannad. Någon/några har försökt själa våran båt! Den ligger på varvet i Norrtälje
och någon har tydligen försökt själa den, eller motorn, det är lite oklart. Men iallafall så är den
förstörd nu, eftersom att dom har klippt av massa sladdar till motorn. Det jobbiga är att det
inte går på fösäkringen, för det är någon slags självrisk. Asså vad fan tänker människor med
egentligen? MAN TAR INTE ANDRAS SAKER.

Nej, nu ska jag koncentrera mig lite här.
Hare bra!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: barba

dom har inga jävla morsor som kan uppfostra dom för morsorna är sjukskrivna och deltidsdeprimerade eftersom det här jävla skitlandet suger balle och inte går att vara glad i. MAN TAR INTE ANDRAS SAKER! jävla jävla jävla skitland och skitvärld. jävla lack of moders och fadersgestalter jävla lack of anything good varför börjar jag alltid prata engelska när jag är upprörd? :b

2007-01-10 @ 21:20:18
Postat av: Lovisa

Barba: Haha, anna du rockar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback