Bye, bye blogg.

Hej!
Idag har jag varit ledig från skolan. Så skönt, så skönt. Har varit med Anna och Maya.
Måste bara poängtera hur bra ni är. Och hur mycket jag tycker om er. Massor! Vi
har bakat en hallonpaj, bryggt kaffe (haha, no comments!), legat å slappat i min
säng. Och sådär. Mysigt har vi haft det iallafall. Nu ska jag snart bada och göra mig
sådär ren igen. Imorgon åker jag ju in till sjukhuset igen. Och i övermorgon ska det
alltså FÖRHOPPNINGSVIS bli en operation. Hoppas hoppas hoppas jättemycket
att den blir av den här gången. Tredje gången gillt liksom, den borde bli av nu. Måste.
Så det blir iallafall inte så mycket bloggande på ett tag nu... I och för sig så fanns det
ju en dator nere i skolan (ja, det finns en skola på sjukhuset),  men när jag kan gå
ända dit så borde jag ju få komma hem? Förövrigt så kommer jag nog ha rätt så
tråkigt på sjukhuset, när jag väl börjar piggna till lite, så alla besök mottages tacksamt!

Appropå ingenting, vilken vinter det är ute! Sofia sa något om att det var 11 minusgrader
idag. Wow. Så nu ska det alltså vara sån här vinter lika länge som vintern brukar hålla
sig? = den kommer inte försvinna försän typ april!? Näe.

Åhjuste en rolig sak, som jag ska ligga och tänka på när jag är på sjukhuset, är att jag
snart ska ut och resa! Eller snart och snart... Vid påsk ungefär tror jag. Men iallafall
så ska vi resa till typ Egypten eller Marocko med mormor och morfar + lite mer släkt,
för att fira mormors födelsedag. Kul! Och sedan ska jag och mamma take off på en
liten weekend i början av maj. Då ska vi till Paris. Först var vi inne på London, men
nej, Paris får det bli. Åh, underbara resor. Jag älskar det!

Nu ska jag bada och fixa mig. Wish me luck med operationen!
Hare superbra allihopa!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Wetter

kul med resor. lycka till älskling idag!

Postat av: barba

har...så...tråkigt!

2007-01-29 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback