Första skoldagen.

Hej!
Grattis till Emelie som fyllde år idag. Och som även lyckades med att nästan skrämma livet ur mig
när hon hoppade ut från toan som värsta monstret! Idag är det, appropå födelsedagar, exakt nio
månader tills jag fyllder 17. Det blir kul. Även fast jag har kommit på att 17 verkar vara en ganska
värdelös ålder. Man är för liten för vissa saker, men för stor för andra. Som nått slags mellanting.

Skolan idag var... Well, vi hade bara en lektion (+ mentorsråd), fast den lektionen var iof en svinlång
och painig kemi. Men det var ju skönt att sluta tidigt iallafall. Nu har jag vart hemma och gjort ingenting;
legat i soffan och kikat på tv och suttit vid datorn. Precis vad jag absolut inte borde göra. Lovisa du är
verkligen dålig ibland.

Men som vanligt finns det ett ljus i mörkret och idag är det pizza framför Grey's.
Haha, vilken härlig tjockis jag är! But i like it.
Hare så fint!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: sanna

grey's är ju dock bäst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback