Helgen.

Hello there!
Okej helgen som har gått har ungefär sett ut såhär: i fredags eftermiddag var jag först med
Anna. Vi slappade lite i min säng, läste nya Elle och gick en prommenix med Molly. Efter
middagen tog jag mig ner på stan och träffade söta Maya där (haha Söta Maja är ju en godis-
affär!). Vi gick först och köpte oss varsin stog godispåse och sedan gick vi bort till bion och
bänkade oss. The Holiday var faktiskt jättebra. Väldigt trevlig och liksom... lagom av allting.
Lagom av kärlek, humor, snyft och sådär. Efter bion åkte vi hem och stooora snöflingor föll
från himmeln (nu verkar det mesta ha börjat smälte därute).
Igår så gjorde jag lite olika saker. Först var jag med pappa och övningskörde lite. Det gick
jättebra, alltså, jag är faktiskt bra på att köra nu. Trots att vissa personer (läs: anna) inte
tror att jag är en sådan talang som jag är! Haha. Sedan gick vi en prommenad vid ån, och
tillsist satte vi oss ner på ett mysigt café och fikade. Där träffade jag min gamla barndoms-
kompis Lisa. Det är ganska läskigt att träffa sånna där människor som man kanske inte
har pratat med på 12 år. Fast det var ändå kul, hon var söt. På lördagskvällen titta jag på
en riktigt usel film (Sleepless in Seattle) och annars gjorde jag inte så mycket mer.

Idag: plugga, springa, plugga, äta, plugga, plugga, plugga.

Puss!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: anna

haha alltså nej, jag tvivlar inte på din talang. jag har bara svårt att se det framför mig - en virrig dvärg med dålig syn och hörsel framför ratten! hahaha jag dör.

2007-01-14 @ 21:03:56
Postat av: maya

va hände med uppdateringarna? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback