Kungsberget och superfoton.

Hejhej!
Idag var jag alltså i Kungsberget. De hade ingen riktig snö, så det var bara snökanoniserad
snö, som därför var rätt isig. Men förutom det så var det skoj. Skoj skoj. Nu har jag apont i
benen... Annars så har jag käkat god middag, och nu sitter jag och funderar på om jag ska
gå ner och titta på Hipp Hipp Hora. Hm... Har du förresten inget att göra? Då tycker jag du
ska spana in Vanity Fairs sammanfattning av 2006 (i foton!),
här. Vissa av dom är absolut
supergrymma. Åh, jag vill bli en sån där bra fotograf någon dag. Alternativt en sån där bra
modell... Well, drömma går ju...

vanityfair

Wää, nu måste jag dricka innan jag dör av tröst!
See you!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback