Så skönt med lov.

Godkväll!
Ledsen att jag inte uppdaterat så superflitigt, men jag har allt haft annat för mig! Igår
var jag med Anna, det var jättemysigt. Vi gick en prommenix i det ganska iskalla vädret.
Senare åkte vi ner på stan och gick på bio. Vi såg den häftiga filmen
Pingvinresan. Det
är egentligen en slags dokumentärfilm, och man får följa pingvinerna och alla deras
resor som dom gör genom livet. Haha, det låter rätt skumt, men den var iallafall bra.
Fotot i filmen var kind of grymt! På kvällen hade vi en liten fotoshoot med min Prada-
väska och våra plånböcker. Bilderna blev heta som eld. Imorse gjorde vi inte så mycket
utan prommenerade mest hem till mig, och här fick Anna lite kul musik till sin nya Ipod.
Sen idag har jag haft det skönt med tv:n. Och ätit ischoklad så att jag fick ont i huvudet!
Okej, jag medger att det kanske var för att jag såg för länge på tv som jag fick ont... Men
ändå.

Imorgon ska jag gå upp jääättetidigt. För att vara jullov alltså. Halv åtta står klockan på.
Jag, Sofia och far min ska dra till Kungsberget och slaloma lite. Okej, det är väl inte
så jättemånga backar öppna, men det ska ändå bli sjukt kul att få åka lite. Eftersom att
jag inte kommer kunna åka mer den här vintern (eh, s.k. vintern...). Pga min operation.
Som jag för övrigt fick datum till idag. 23 januari blir det. Here we go again, liksom.

       
Dom två första bilderna står Anna för, och den tredje är från Kungsbergets hemsida!

Nu väntar min gosiga säng. Puss & Godnatt!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: maya

hej gumman. e hemma nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback