Snälla, något annat.

Hej!
Asså jag orkar inte! Jag vill inte! Det enda jag vill nu är att... resa. Åka ut på en lång, lång
resa och bara få vara. Inte vara tvingad till att plugga. Okej, det skulle även vara helt okej
med en shoppingdag. I London. Om det verkligen inte går så kan jag väl ta en shopping-
dag i Sthlm då. Men räkna med att shoppingpengarna ska ingå då! Eh, okej mina läsare
är nog ingen
ande i flaskan...

En annan sak som skulle vara rätt kul skulle vara att se Kate Moss's brudklänning. Snyggingen
och slusken(/hetingen?) Pete gifte ju sig för typ en vecka sen. Jag ska nog gifta mig rik. Appropå
giftemål alltså. Jepp, det ska jag.

Nu ska jag och mitt älskade självdisiplin gå ner och dricka thé och plugga historia.
Punkt slut.
/Lovisa


Kommentarer
Postat av: snor

den var ju från alexander mcqueen iaf (:

2007-01-08 @ 20:56:48
Postat av: Gizella

Att plugga historia är inte det roligaste, men lycka till ;)

Postat av: Camilla

Det är oerhört skönt att komma bort ibland!

2007-01-09 @ 13:36:45
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: sanna

lycka till med pluggandet! :)

2007-01-09 @ 14:11:59
URL: http://spaderdam.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

snor: aha, it was? jag lovar att den är assnygg iallafall.
Gizella: Nej det är det verkligen inte. Tack så mycket! :)
Camilla: Ja, det är ju det.
sanna: tacktack, vad snäll du är.

2007-01-09 @ 18:03:29
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback