Kusiner och magasiner.

Bonjour!
I söndags kom mina små kusiner och deras mor, alltså min moster, hit. Att min moster kommer hit betyder plöjning av diverse modemagasin. Vi älskar att sitta och läsa tillsammans, kommentera och peka ut saker vi vill ha. Skönt med någon vettig person i släkten... Haha.
image123image124image125 image126
Vogue US, (svenska) Elle, Vogue UK och Harpers Bazaar.

Usch, jag är sur på vädret. Den här sommarens väder har verkligen inte blivit 100%-sommarväder. Inte alls. And that's a pitty.

Planerna annars är att åka härifrån kanske... nästa vecka. Vi får se. Beror på om det är några roliga typer där då.
So long! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anna-Erica

Är harpers Bazaar bra? Svara gärna i en kommentar på min blogg, så jag inte glömmer att kika efter svaret :P Är som lite sugen på den tidningen..
Vogue Uk är dock modetidningarnas härskare! hihi

Postat av: snor

alltså jag köpte amerikanska elle och fan den var ju sämst! bara massa jävla skitreportage om relationer och shit. jag blev förbannad! näää tacka vet jag vouge. helst på franska :D hähä. puss och kram! även kul att jag alltid svär så mycket när jag skriver till dig. hahah.

2007-07-25 @ 14:06:56
Postat av: hehe

hej det är jag igen! hehe. jag har tråkigt. hehe. JAG HAR TRÅÅÅKIIIIGT!

2007-07-26 @ 21:11:05
Postat av: Lovisa

Anna-Erica: Yes, jag har svarat i din blogg! :)
snor: haha ja jag kan tänka mig att den är lite... så. eh ja. min nya favvo är iallafall Harpers Bazaar. Asbra! Jag har också lite småtråkigt... Eller nja, jag har ju Harry! Hihihi.

2007-07-27 @ 11:11:11
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: Nathalie

Jag vill med ha en moster som man kan sitta och kolla i modemagasin med! Ingen i min släkt är särskilt insatt i mode.. jag är helt ensam. :(

2007-07-28 @ 00:13:09
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: snor

jag läste ut harry looong time ago. jävla tönt-slut tyckte jag. det där med nineteen years later. annars var den som jag hade tänkt mig ungefär. och jag försökte köpa harpers baazar idag men både den och vouge var slut :( puss och kram!

2007-08-01 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback