Semestern.

Hej bloggen!
Jag har verkligen legat på latsidan när det gäller bloggning den senaste tiden... Men jag har ju faktiskt saker att skylla på också. Skåne var supertrevligt. Var först hos Elin några dagar, i Vejbystrand (urmysigt superskånskt ställe!), sedan åkte jag till Anna, i Falsterbo. Falsterbo var som vanligt supernice. Vädret bråkade lite med oss ibland bara... Förutom dessa ställen så har jag även varit i Malmö ett antal gånger, Köpenhamn och Ängelholm. Alla ställen har varit jättetrevliga. Förvånansvärt nog har jag inte shoppat mycket alls. Hålet i plånboken efter Paris sved alledelles för mycket fortfarande... Fast ett nagllack för väldigt trevliga 25 spänn blev det iallafall, och det är nu en ny favorit!

Skulle kunna berätta massor om vad jag har gjort på alla ställena i skåne (och i Danmark) men nej det gör jag inte. Orkar nog skriva, men jag tror inte ni orkar läsa... Haha. Allt har varit toppen iallafall. Eller nja, det var ju inte sådär supertoppen att jag var tvungen att säga hejdå till min Elin. Hon är nu i Nya Zeeland och kommer att befinna sig där i ett år frammåt. Hur jag ska överleva detta är ännu okänt...

image120
image121 image122
Lite bilder från Vejby, fler kommer från Falsterbo (och de andra ställena).

Puss /Lovisa

Kommentarer
Postat av: ella

sött!

Postat av: amelie

falsterbo är mysigt :)

2007-07-21 @ 20:46:12
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Lovisa

ella: tack!
amelie: ja, otroligt mysigt. :)

2007-07-22 @ 01:45:33
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: ELIN

FINT!!! det var mys och jag saknar dig!

2007-07-30 @ 03:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback