Att göra.

Godkväll!
Borde inte sitta här och slöa, men kände att jag behövde det en stund. Idag har jag varit nere
på stan och lämnat tillbaka lite bibblanböcker, hem till Maya och frostat av hennes frys (yes, vi
är svärmorsdrömmar), klippt Maya, åkt hem till mig och nästan direkt åkt vidare ner på stan där
jag mötte upp familjen och käkade på Svenssons. Mums, det var gott. Dagen har iallafall varit
toppen (eller varför skulle den inte ha varit det, jag var ju med Maya!).

Men nu har jag massor av saker som ska göras. Eller iallafall saker som tar tid. Måste göra tre
packningar. En för Paris, en för Skåne och en för landet, där jag kommer att vara resten av sommaren.
Kommer inte hem till Uppsala nått mer, efter jag har varit i Paris och så... Jag hatar att packa. Fast... Jag
gillar det lite... Egentligen. Typ planera outfits, och drömma sig bort. Hihi.

I alla fall, har som sagt var saker jag borde göra nu. Kanske skulle börja med lite pedikyr och behandling
av mina stackars fötter. Har en känsla av att dom kommer att få sig en rejäl omgång när vi är i Paris!

Kikar in lite senare (imorgon?) och säger farväl. Pussåhej.
/Lovisa



Kommentarer
Postat av: Maya

Håret känns jättebra! Du kunde nästan ta lite till... men det blir bra så här, bra att få bort de värsta topparna och nu ska jag till Åhlens o köpa det där UV-skyddet så jag är fin innan jag träffas Teresa Jones, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback