El Stockholmo.

"Glad Sverige!" Sa jag idag till Anna. Så kanske man inte riktigt kan säga men... äh. "Grattis Sverige"?
"Kul att... vi bor i sverige"!? Haha. Finns väl ingen bra replik för nationaldagen. Menmen, jag försökte
iallafall. Haha...

Idag begav jag och Anna oss till huvudstaden. Jag hade precis tänkt ut i huvudet vad jag skulle köpa (ingen
impulsshopping här inte!) och tänka sig, jag hittade allt. Det blidde ett par grymt heta jeansshorts med hög
midja, ljusa liiite slitna med uppvikta ben. Från Topshop. Jag kommer att bo i dom hela sommaren! Sedan
blev det två par skor. Ett par jesussandaler och ett par svarta pumps med ganska låg klack (tanken är att jag
faktiskt ska orka ha på mig dem en hel dag utan att dö). Jag är så nöjd med mina köp. Annars så lunchade
vi supersmarriga mackor i PUB-gallerian och en latte intogs även i den där passagen bredvid NK. Dagen var
väldigt bra, förutom på en punkt. HETTAN. Visst, det är helt underbart att vädret är så fint - men är man i en storstad och trängs bland massa av människor så är det nästintill outhärdligt. Blä! För att inte tala om tåget från Sthlm... Oh my God.

Nu ska jag snart inta middag i trädgården. SOMMRIGT!
So long!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

det var en jävla bastu på tåget HOLY MOLY alltså.

2007-06-06 @ 18:43:15
Postat av: Lovisa

anna: Gud ja, det var hemskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback