JAG ÄR FRI!

Tjaaaa!
YIHOOO! Idag gjorde jag sista provet för årskurs ett! Fy fan vad skönt. Verkligen. Det är helt sjukt
vad jag har längtat efter den här dagen. Provet som jag trodde skulle kännas som att vara i självaste
helvetet var faktiskt helt OK. I och med att jag satsar på godkänt så tror jag faktiskt att det kommer
att gå bra! Väldigt skönt... Efter skolan landade jag hemma en snabbis och sedan åkte jag ner på stan.
Där träffade jag några trevliga personer från klassen, vi köpte jordgubbar och jättegod sallad och gick
till stadsparken. Där satt vi nära bryggan, i solen, och firade. Med x antal glas martini bianco. Heeeelt
underbart var det. Så vill jag att varje kväll ska vara. Sommarstämningen fanns verkligen överallt.

Imorgon åker jag till Stockholm. Får se om jag kan bocka av några grejer från min lilla
lista sedan.
We'll see!

Det är inte långt kvar nu mina vänner. Sommarlovet är snart här!
Massor av kramar.
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback