Sista jobbiga måndagen på länge

...Får vi hoppas för i övermorgon är det ju skolavslutning!

Dagens låt: Bohemian Rhapsody i 45 minuter på kören.

Dagens frisyr: Slarvig tofts.
Dagens smink: Mascara och bronzepuder.
Dagens klädsel: 2nd hand-klänning, Filippa K-tshirt och INGA SKOR (pga skoskav, det var hemskt äckligt).
Dagens händelse: Jag gick till skolan. Jobbigt.
Dagens planer: Desperate med cheeseballz.
Dagens bästa: Min och Annas absurda trötthet som kom ut som väldigt mycket skratt.
Dagens vill ha: Kort hår (page).
Dagens drog: SÖMN, ge mig sömn!
Dagens tråkigaste: Att min fysiklärare överväger att ge mig IG typ.
Dagens finaste: Maya!
Dagens köp: Nene.
Dagens mat: Äcklig skolmat och en pirog.
Dagens ont: Min blödande fot (skoskav) och mina 10 myggbett från i lördags.
Dagens mående: Trött, men ändå glad för att det är skolavslutning snart... Förväntansfull.

image96
Vågor från fredagens båttur.

Nu kom mamma hem, ska gå och hjälpa henne i köket.
Tjingeling så länge!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

alltså jag ska kicka din fysiklärare i bollarna. vilket jävla pucko. bara för att han misslyckades som fysiker och blev lärare och vill hämnas på alla elever! :@ men hehe dina fötter är äckliga. hahaha

2007-06-11 @ 20:48:07
Postat av: snor igen

besides, det är desperate imorn hörrö :D

2007-06-11 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback