Superhelg.

Godkväll bloggen!
Åhejåhå helgen har varit jättebra. Men nu är jag trött. Måste sova. Men jag ville bara skriva några
rader här först, har ju inte haft tid annars i helgen.

Studenten i fredags var kul. Först var jag och sjöng med kören för 3:orna, sedan fick vi även studentlunch
där. Nice! Efter det drog vi till Kattes utspringning. Hejade lite på några vi kände, sedan tog vi oss ner mot
centrum och tittade och skrek på alla flak med glada studentare på. Hihi. Jag blev helt sjukt avundsjuk. Jag
vill oooooockså sluta skolan! ÅH! After a while så gick jag till Arvids studentmottagning. Var även på två
andra lite senare; Annas grannes och Annas (familjs?) kompis Sofias. Där fick vi massa bubbel och blev
glada. Nu känner jag att detta kommer att bli jättelångt, så jag sammanfattar det kort: träffade petter och hans
polare i stadsparken, blir upphämtade av Gustav med hans båt, åker till (typ) Alnäs, är lite vid en grillning,
åker till en annan kille, har typ hur mysigt som helst i båten. Kvällen var helt enkelt skitlyckad och jättemysig.

Här kommer en sammanfattning av gårdagen: vaknar hemma hos mig med Anna, fika med Annas föräldrar,
stan med Anna en liten stund, hem till mig och ner i mina hängstolar, Anna går, Elin kommer, middag med
Elin, förfest hos mig med Elin, vi drar till hum-c, träffar några GRYMMA gitarrkillar, drar till Stenhagen på
fest, har en helt sjuk men extremt rolig kväll . Jag var extremt flummig. Oj. oj. oj.

Idag har jag varit på Hammarskogskörstämma hela dagen. Mys!

Imorgon kommer förhoppningsvis bilder!

SNART ÄR DET SOMMARLOV! HELT OFATTBART!
Puss och godnatt, Lovisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback