Ett Indiskt beroende.

Godkväll bloggen!
Hos optikerna gick det finfint. Sitter här med mina nya linser nu. Alltså Gud, det känns
helt sjukt att kunna se utan glasögon! I love it! Efter optikern så råkade gå in på Indiska.
Det fanns bara en väg ut därifrån och det var med en påse med 3 klänningar i. Åh, så
typiskt mig, jag måste förbjuda mig själv att gå in på den affären! Köpte även ett par
grå tights från Gina, då
grått är färgen som ska sitta på benen i höst (iallafall om man
vill göra som dom stora modehusen säger...). Sedan cyklade jag hem från stan och
precis när jag kommer hem så ringer pappa och säger att vi ska käka ute. Typiskt... Så
det var bara för mig att cykla ner igen på stan. Middagen var iallafall jättegod på Le Parc.

Nu ska jag såklart kolla på DH. Puss och kram!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback