Höst?

Tjingeling!
Idag har jag varit ledig... Skönt. Ställde klockan på 9, tänkte att "då har jag mycket tid för att
plugga", men icke, jag vaknar istället klockan 11. Detta väckarklockaproblem alltså... Fick
i alla fall lite Naturkunskaps-plugg gjort, mötte sedan upp Anna och vi cyklade till Waynes...
Det är så himla mysigt där när det är tomt på folk. Jag käkade lite lunch där också. Fick verkligen
värsta höstvibbarna. Jag ville typ ha höst! Helt sjukt... Sedan kilade vi iallafall iväg till min optiker.
Hon undersökte mig lite, ska hämta min nya linser om några dagar. Sedan tog jag och Anna en
sväng på stan. Jag hade
den här skitsnygga fodralklänningen i sikte, men tyvärr var den lite för
lång. Då blev jag arg. Den är ju en kopia av Acnes coolaste klänning. Jatack på den med. Nu får
jag hitta någon annan fodralklänning, för jag ska ha en, det är ett som är säkert!
Annars hade Uppsalas affärer inget kul att erbjuda idag tyckte jag. Tråkigt. Ville även hitta ett par
jesussandaler och ett par svarta helt basic pumps. Men icke!

Nu ska jag plugga lite mer innan maten.
Over and out!
/Lovisa
Ps. Dagens låt: Alla låtar på Nelly Furtados Loose. Knarka!

Kommentarer
Postat av: anna

kul att jag nyss sa till mamma att waynes är så himla mysigt när det är lite folk där. haha. förresten är hon hemma nu, jag fick en elizabeth arden-mascara och du vet den lilla boxen med 5 diorläppglans. fast jag skänkte 2 till nessie som klarade uppkörningen! kul. puss å kram!

2007-05-30 @ 17:43:14
Postat av: Lovisa

anna: Åh, vad nice! Aha, den som jag har fast med nagellack. :) Toppen hörru! Och hälsa grattis till Lisa från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback