Mer helg åt folket. Eller bara mig.

Hejsan kompisar!
Hemma igen efter en jättetrevlig visstelse på landet. Mina kusiner, Beata (nästan 4 år)
och inte-innehavande-av-ett-namn-killen (3 månader) var där och det var jättekul att
träffa dom. Sjukt söta typer alltså. Det var trevligt att träffa min moster Malin också, och
hennes man. Dom gav mig och mamma maaassor av Paris-tips! Underbart. Längtar
väldigt mycket dit. Sedan fick jag även en drös med kläder av Malin. Hihi, det är bra att
ha en moster med stil och pengar... (Obs, alltså inte nya kläder, utan hennes gamla!)

Annars har jag väl mest gjort ingenting särskilt. Borde ha pluggat skallen av mig, men
det gjorde jag tyvärr inte. Så det måste göras nu. Snart.

Ska bara visa en bild på charmtrollet nr 1 först (den konstiga minen beror på att jag bad
henne att le med tänderna. Haha).
image62

Hon säger lite småroliga saker också:

Beata: "Varför dricker Lovisa kaffe?"
Någon person: "För att hon tycker att det är gott"
Beata: "Men det är bara vuxna personer som dricker kaffe!"
Någon person: "Jaa, men Lovisa är lite vuxen."
[Senare på dagen när man märker att Beata har suttit och grubblat ett tag]
Beata: "Lovisa..?"
Jag: "Ja?"
Beata: "ÄR du vuxen?"

Beata förklarar hur man är när man är död: "Man ligger på marken och så är
man HELT still. Man kan inte röra sig nånting! Sen kan man aldrig mer röra sig!"

Nu måste jag gå och plugga kemi. Vi ses.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

hahah skön. söt bild :D vad var det för kläder? tell me fort annars ringer jag! puss

2007-05-20 @ 22:08:59
Postat av: Lovisa

snor: Alltså det var mest lite basic-toppar. Typ en Filippa K-t-shirt, 2 Petit Bateau-t-shirts ett Armani-linne (lite konstigt, typ som en t-shirt med avklippta armar), en ljusblå 3/4-ärmad piké (fast inte i pikétyg) kmr ej ihåg märket + en annan kortärmad, mörkblå tröja som jag inte heller kmr ihåg märket på. Heeh. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback