Shoppinglista.

Okej, jag har ett problem med att jag ibland råkar köpa lite... onödiga saker (= kläder/skor/accessoarer)
som jag egentligen inte behöver. För att råda bot på det här tror jag att jag behöver en mycket strikt lista
som jag kan hålla mig efter. Detta är absolut ingen modeblogg, men här kommer iallafall en liten shopping-
lista, endast för att jag ska hålla fingrarna i styr och inte shoppa massa onödiga saker!

- Fodralklänningen. Den är tidlös, snygg och sexig. Kan användas vid massor av olika tillfällen beroende
på vad man har till.
- Jeansshorts. Ett par korta, gärna uppvikta, ljusblå, lite slita jeansshort är ett måste i sommar!
- Jesussandaler. Jättebra i sommar. Väldigt fint till en söt klänning. Och jag är trött på flip-flopsen.
- Pumps. Okej, jag behöver ett par till. Bara ett par till pumps. De ska vara svarta eller mörkblåa. Inte ha
peep-toe eller nått annat. Helt enkelt väldigt simpla. Men som kommer att kunna hänga med länge.
- En väska. Visst, jag har en hel del, men ingen som är i ljusbrunt/
oak. Den ska vara rymlig, och gärna
ha en lite "sliten" touch (haha, okej, det där lät töntigt). Second hand passar utmärkt.
- Armband. Mitt nya knark. Kan inte ha för många!
- Byxor. Alltså inte jeans, utan byxor. Kommer absolut köpa dom här i höst (från H&M) om dom sitter bra. Precis sånna vill jag ha!

Kanske lägger till något senare. Om jag kommer på något måste. (Obs. Det är absolut inte tänkt att jag
ska köpa allt detta på någon månad eller nått. Utan detta ska jag hålla mig efter länge.)
Leve aldrig-mer-impuls-shopping!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

hahaha lycka till säger jag bara... söt ny bild förresten :D

2007-05-30 @ 22:10:31
Postat av: Maya

haha, ska du komma o sno mina jeansshorts eller?!

Postat av: Lovisa

snor: Haha, TACK. Hihi, visst är den, med en sådan mästerfotgraf bakom kameran så kan den ju inte bli annat än söt. [smörasmörasmöra]
Maya: Ja, bäst du låser in dom! ;)

2007-05-31 @ 09:36:48
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback