day off.

image200

Godeftermiddag!
Åh, det är underbart, idag och imorgon är jag ledig! Så himla skönt, hade inte kunnat komma mer lägligt. Imorse sov jag till elvasnåret sådär, sedan gick jag upp och åkte ner till stan. På stan köpte jag först födelsedagspresenter till lilla mor. Ett läppstift, en eyeliner, en ögonbrynspenna och en mascara. Haha, hon behöver påfyllning av nessecären kan man säga. Sedan gick jag till H&M och gav mig själv en liten belöning. Ett par snortighta svarta byxor och en vinterjacka. Vinterjackan är jag inte helt hundra på, köpte den mest för att det var mysig päls på insidan av den. Sen så krossades mitt hjärta. Jag hittade nämligen jordens finaste skor. Ååh. Ett par ankelboots i den perfekta gråa nyansen, med den perfekta jättehöga stilettklackan, en perfekt liten platå och mina fötter trivdes som prinsar i dom. ÅH. Men ett par ankelboots är ju liksom det sista jag behöver just nu... Buhu. Och det fanns kvar två ex varav ett par i min storlek!!!!!

Okej Lovisa, lugn. Det var bara ett par skor.

Sen åkte jag i alla fall hem och gjorde en omelette (för er som inte vet så är jag omelettemästaren, jag gör dom godaste omeletterna i stan!). Jag äter omelette hela tiden. Nästan varje dag till frukost. Haha. Sen har jag suttit vid datorn och funderat på om jag ska skriva på min Candide-uppsatts eller jobba matte. Har kommit fram till att jag nog ska lägga mig och läsa min engelska-bok (en bok man ska läsa på engelskan i skolan alltså). Den är rolig. Anybody out there av Marian Keyes.

Peace. /Lovisa


Kommentarer
Postat av: Maysen

jag hade ingen aning om att du va omelettmästare. varför har du aldrig bjudit mig? va? va?

Postat av: Lovisa

Maysen: Strange! Det har iof kommit mer på senaste tiden, kanske därför. I alla fall så MÅSTE du få en omelette av mig när du kommer hem!

2007-11-15 @ 11:02:28
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback