if i was young i'd flee this town.

image202

Hej!
Gud jag kan inte fatta att det är fredag idag. Jag trodde att det var onsdag eller lördag. Idag har jag i alla fall varit hemma. Skolan kändes inte riktigt rätt idag, och jag hade ändå inga viktiga lektioner... Dagen började ett par timmar i sängen, där jag skrev klart en svenskauppsats. Sedan kom Anna, runt halv ett, och vi käkade lunch. Pasta med tomatpastasås. Vi frågade oss själva hur många gånger vi har ätit den rätten. Kanske 63 eller 85 gånger. But it's damn good! Sedan mest var vi. Gjorde varm choklad, åt smarrig kaka och myste. Någon gång innan fem åkte vi hem till Anna och bytte om till träningskläder. Fast innan vi åkte till F & S så sjöng vi julsånger.

Ikväll har jag och Mamma gått på bio. 2 days in Paris. Alltså, jag hade inte förväntat mig något, men den var faktiskt jättebra. Jag skrattade mycket och jag gillade verkligen skådisarna. Och det var inte sådär dåligt som det brukar vara i amerikanska filmer att dom är i ett annat land och så snackar dom ändå engleksa fast med lite brytning typ. Nej, i den här filmen pratades det nästan bara franska. Och att den utspelade sig i Paris var ju inte alls dåligt. Inte alls. Eller jo, dåligt för att jag längtar så sjukt mycket tillbaka. Aja, se den om du får tillfälle!

Nu är jag sooo tired. Men jag ska nog läsa lite först. Måste få lite New York i hjärnan innan jag somnar, då vet jag att jag kommer drömma underbara drömmar. Hihi.
Nattinatti. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback