Kämpa.

image192
Ja tack, ska vi byta?

Hej folks.
Jag är så trött. Trött trött trött. På det här. Det här med skolan, det här med Sverige, allt det här. Jag är så trött på att tänka för när jag tänker blir jag arg och ledsen. Jag måste gå och plugga biologi. Prov på fredag. Sen prov på tisdag. Sen prov veckan efter det, och veckan efter det. Äsch, tur att det finns dom som har det värre än mig, annars skulle det livet inte alls vara rättvist.

Slut på gnäll. Okej, bara ett gnäll till; det regnade och kom lera på mina fina ganska nya skinnankelboots. Jag blev arg.

Skulle vara trevligt att resa riktigt långt jävla bort. Någon som är på?
Kärlek, Lovisa.

Kommentarer
Postat av: snor

nej jag är inte på. fy fan för att resa. jag älskar sverige.

2007-11-08 @ 10:35:50
Postat av: Erika

Adam visade mig UNTs inslag från Rosendal :) Det där ni var med :D hihi

Postat av: besviken jävel

hörrö uppdatera då

2007-11-11 @ 18:44:35
Postat av: Lovisa

Erika: Hihi, ja veeet! Ganska pinsamt i och för sig...
Du besvikne: Förlåt för att jag har svikit dig!

2007-11-11 @ 19:51:09
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback