obsessed.

image193


Hallå bloggen!
Alltså sorry att jag har varit sämst på att uppdatera! Det ska verkligen bättras, i promise. Men som vanligt så har jag inte haft tid pga skola och sånt där. Ni vet. Sen sist har jag avklarat ett biologiprov, börjat sova hur lite som helst på nätterna, gråtit till Idol när Kristoffer åkte ut, prommenerat i snön med Anna och sett på julfilm. Och en sak till. Jag har blivit besatt av en pojke. Jean-Baptiste Maunier är hans namn, och ni ser honom här ovanför. Ja, det är han som spelar i Gosskören. Har sett Gosskören hundratals gånger och alltid tänkt "ja han är söt", men igår när jag såg filmen igen så utvecklades denna känsla. Jag är besatt. Så nu har jag kollat igenom alla klipp på Youtube med J-B i. Det mesta är talk-shower och sånt. Jag kan inte ett ord franska. Det gör inget. Jag hänger på hans fanclub-sida för jämnan. Han sjunger som en Gud. Han har den bästa sopranröst jag någonsin hört. Och vill ni veta nått jättebra? Jag trodde att han var kanske 12 bast. Men icke, han är lika gammal som mig! Det måste vara ödet som vill föra oss till varandra. Jag är absolut beredd på att lära mig snacka franska och åka ner till Frankrike och leta reda på pojken. Måste.

Okej nog om min knäpphet. Ikväll har jag varit och gympat. När jag kom hem duschade jag och skrubbade ansiktet, inklusive smörjde in mig med världens bästa kräm. Mina kinder är lenare än en babyrumpa. Mmh... Nu har jag precis käkat oxfilé och tänkte nu angripa kemin. Wish me good luck.

Kramar och Pussar /Lovisa

Ps. Jean-Baptiste, hur coolt namn är inte det? Och förresten, Lovisa Maunier låter väl inte så dumt va?

Kommentarer
Postat av: Maysen

Hahha, asså du är så rolig! Jag hoppas innerligt att ni får ett lyckligt liv iaf (L)

Postat av: Lovisa

Maysen: Åh, tack. Jag behöver alla lyckoönskningar jag kan få... Haha!

2007-11-13 @ 15:54:14
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: mariamagnusson.bilddagboken.se

åå han är så sjukt snygg! jag älskar honom! hahah, och han är 12 :P

2007-11-21 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback