ötzi, pizza, kuzin.

Godeftermiddag!
Skriver på syrrans dator idag med. Min är fortfarande död. Stackars. Helgen har varit en trevlig en. I fredags åt jag godaste middagen på länge och kollade sen på Idol. I lördags pluggade jag lite grann, bakade en megagod kaka (den är redan nu en klassiker!) och på kvällen lekte jag med min syster. Idag har jag varit på en snabbvisit i huvudstaden. Mina släktingar som annars bor i Bryssel, min morbror och min kusin Lukas, var på besök. Vi gick på historiska museét och kollade på en utställning om Ötzi, en 3000 år gammal snubbe som hittades i alperna ganska nyligen. Välbevarad och sådär. Ja, ni har säkert hört talas om honom. Sedan gick vi hem till mormor och morfar och käkade pizza och kusinmyste. Riktigt värt. Vi halv fyra åkte jag hem. Och nu sitter jag här. Ser att jag har väldigt brottom eftersom att mitt pass börjar om 20 minuter. Och jag vågar inte cykla i det här vädret!

Gotta go! Pease. /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback