söndag.

image203

Hejhej!
Gud vad seg jag är idag... La mig ändå vid tolv igår och sov till halv elva, men är ändå jättetrött. Idag har jag iallafall jobbat matte, spanska, kollat på Idol och slö-tittat på lite annan tv. Måste plugga mycket mer matte. Prov på tisdag. Ikväll ska jag träna veckans favoritpass. Det blir skojigt.

Igår var jag och familjen på middag hos Wetterbergarna (Elins familj). Det var så kul att träffa dom igen! Synd bara att jag inte fick träffa deras utbytesstuden Tyler som bor där nu istället för Elin. Och Elins brorsa Oskar var också borta, det var tråkigt. Aja, det var väldigt kul att träffa dom övriga iallafall, dom är som min andra familj! Fast det kändes såklart konstigt att Elin inte var där... Jag pratade iallafall med henne igår morse på telefon, det var skönt. Den fuskisen har ju 3 månaders sommarlov nu och ska ikväg på en road trip genom Nya Zeeland i några veckor. Jag är verkligen inte avundsjuk!

Nej nu måste jag återgå till förändringshastigheter och derivatorer och annat kul!
Puss och kram /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

Sötis...jag ska ha prov på andragrads ekvationer... hur ska jag kunna upprätthålla mitt mvg? shit, önska du kunde vara här eller jag där, skype nån dag? (A)

Postat av: Maysen

Sötis...jag ska ha prov på andragrads ekvationer... hur ska jag kunna upprätthålla mitt mvg? shit, önska du kunde vara här eller jag där, skype nån dag? (A)

2007-11-19 @ 23:42:31
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se
Postat av: Lovisa

Maysen: Usch, låter inte så kul. Hade prov idag där lite andragradsekvationer var med. Inte så kul inte. Men hörru, Skype funkar tyvärr inte på min dator...

2007-11-20 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback