begravd.

image183
Precis så känner jag mig inte just nu.

Hello!
Gud, jag är snart begravd levande. Av plugg. Hatar att inte ha någon fritid. Fri tid. Fri tid att göra roliga saker på. Nej, nu är det bara fysik som gäller. Och spanska. Och hundra labbrapporter och religionsprov. Nä, jag ska inte klaga egentligen. Dagen har varit en vanlig trevlig skoldag. Efter skolan (kvart över två) satt jag kvar med Emelie, Heba (och Oskar ett tag) och pluggade järnet  (okej, det blev en och annan hänga gubbe också. Och en halv donut). Vi satt till fem-snåret, då gav vi upp.

Nu längtar jag efter middag. Är hungrig som en äkta surikat.
Vi ses! (bloggen kanske går lite på lågvarv nu när jag har mycket prov. Just so you know!)
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

grattis grattis gratteligratteligrattis pattis tuttis muttis! grattis på din födelsedag grattis grattis ha den äran och h-ha den äran!

2007-10-09 @ 10:06:47
Postat av: Maysan

GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS GRAAATTIIIISSSS!!!

Postat av: Anonym

TACK ÄLSKADE NI!

2007-10-10 @ 13:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback