but i'm not prepared to go on like this.

Hejhejhej!
Herregud jag är så trött, stressad och allt så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. När jag är i skolan så håller jag ihop mig, vet inte hur, då kör jag bara på, men så fort jag kommer hem så känner jag mig som en manet på land. Typ går sönder. Det sjuka är att jag klarar mig om jag sätter mig och pluggar, för då behöver jag inte tänka på något annat förutom plugget. Men på riktigt känns det som att jag inte har tid för det och dom som verkligen betyder något för mig, jag kan inte känna att jag lever på riktigt och jag saknar vissa personer så sjukt mycket.

Var bara tvungen att skriva det här, annars kanske jag skulle spruckit. Hur skulle det ha sett ut? Äckligt.

Nu ska jag hitta någon som kan massera bort mina 523 muskelknutar i nacken.

Hoppas att ni mår bra. Kramar, Lovisa.

Kommentarer
Postat av: föl

du saknar mig vi leker aldrig prutt på allt ALLTSÅ jag kommer också gå sönder snart fy i helvete

2007-10-18 @ 09:49:09
Postat av: Maysen

jag saknar min kompis jag med. lek med föl!

2007-10-18 @ 11:56:25
Postat av: Lovisa

föl: jag vet. vi träffades igår på gympan. det var bra. vi träffas i eftermiddag. det blir bättre. puss.
Maysen: jag saknar dig med. det ska jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback