i know so little 'bout the wind when it blows.

image190

Hej på er.
Halva veckan har gått. Dagen har varit bra. Började med att jag fick tillbaka mitt spanskaprov, blev chockad, var faktiskt bara 6 poäng från mvg. Sedan gympa med styrkebana. Skönt att få träna lite eftersom jag har typ noll tid att träna på kvällarna. Vi käkade lunch och sen var det religion. Emelie och jag höll vårt etikföredrag, gick toppen. Efter det var det svenska där vi kollade på en film. Den var vulgär, hallå man vill inte se sexscener med klassen... Sista lektionen för dagen var kör, iiiih underbart att sjunga julsånger!

När jag kom hem fixade jag biologiföredraget, inklusive drack hemmagjord varm choklad. Gud så gott det var. Sen lagade jag middag till mig och syster. Och nu... är jag taggad inför Greys Anatomy! Hehe.

Men hörrni. Ge mig måndag nästa vecka. NU.
Puss från er Lovisa.


Kommentarer
Postat av: hejhejeheje

jag såg på sex idag. det var kul för jag blev lite nervös över att någon skulle gå förbi vardagsrummet å titta in å titta att jag låg själv å titta på nåra som nuppade i en bil. sen kom jag på att det är ju faktiskt inte mitt fel att dom nuppar på tv. visserligen var det en film som jag själv hade valt att titta på. inte mitt fel ändå. och dessutom visste ju inte dom det. puss och kram

2007-10-24 @ 22:11:54
Postat av: Ana

Grey´s anatomy stavas inte med H
:P

2007-10-24 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback