saturday night live.

Godkväll!
Hur mår ni? Jag mår bra, fast är trött, ska snart bege mig mot sängen (JA TACK till att gå och lägga sig innan tolv på lördagar! Haha). Ikväll har jag kollat på Alfie som gick på fyran. Inte så dålig film inte, och jag måste även medge att Jude Law är rysligt sexig. Grrr... Idag har jag annars pluggat matte på morgonen. Logaritmer är inte kul. Sedan åkte jag ner en sväng på stan. Köpte doppresent med mamma till lillkusinen som ska döpas imorn, hittade även en lååång jättemysig halsduk som jag tänkte värma mig i nu när det börjar bli så kallt ute. När jag kom hem kikade jag på Boston Tea Party på kanal5.se, Filip och Fredrik är ju alldeles underbara! Lite senare städade jag mitt rum som såg ut som ett slagfält. Japp, det var min dag.

Så imorgon ska jag till Sthlm på dop. Måste även plugga massa... Får göra det i bilen eller nått. Åh, skulle vilja gå på veckans roligaste pass på Friskis & Svettis också, men jag tror inte jag hinner komma hem tills dess... Aja.
Godnatt mina vänner! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: eeeh

alltså ursäkta men vad fan är doppresten? :S:S:S

2007-10-21 @ 19:11:36
Postat av: Lovisa

oj, det ska stå doppresent, en gåva som ges på dopet alltså. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback