sommarställe.

image181


Hejsansvejsan!
Är på landet och skriver på syrrans dator. Bilden här ovanför tog hon i sommras. Jag kom hit igår, med hela familjen + farfar. Har ägnat mig åt plugg. Och mera plugg ska det bli. Har mest pluggat spanska nu, eftersom att det är roligast, men jag måste verkligen sätta mig in i fysiken också... Buhuu... Strax ska jag, mamma och syrran in till Norrtälje och ta bussen hem. Syrran ska på ridtävling imorgon, och jag föredrar nog ändå stan framför landet. Även fast det är väldigt mysigt här. Har inga planer förutom att plugga, och träna imorgon. Om inte Anna hör av sig det vill säga... Vi får se!

Ha en riktigt bra lördag nu!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Erika snokar runt ;D

Vart har du sommarstugan nu igen? :)

Postat av: Lovisa

Erika: Nejmen hallå där! Vad kul att du hittade hit :) Jag har sommarställe på Gräddö, utanför norrtälje.

2007-10-08 @ 17:45:14
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback