var är kanelbullarna?

image179


Dagen i siffror:
0
kanelbullar. Jag ska äta minst en kanelbulle innan dagen är slut!
3 blåsor på fötterna. Och 1 spräckt. Dom kommer kanske från när jag var i Sthlm? Eller när jag dansade natten lång i fredags?
5 lektioner på schemat. 1 kvar.
5 dagar kvar tills jag fyller år.
10 minuter extra i sängen imorse. Så skönt. Det ger verkligen oväntat mycket.
100 % ångest inför proven nästa vecka.

Nu ska jag lyssna på Shakespeare-snack på engelskan. Jag tror jag somnar.
Hare bra sötnosar! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: apa

alltså jag har ta mig tusan inte ångest än. skööönt. den kommer nog lagom till nästa helg tror jag :D

2007-10-05 @ 11:31:35
Postat av: Lovisa

anna: men det är kanske för att du inte har två prov nästa vecka kanske... :'(

2007-10-05 @ 13:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback