Höst på landet.

image138
Bild från W:s augustinummer. Pälsigt och höstigt.

God eftermiddag!
Har tagit flykt ut till landet i helgen. Sitter just nu framför en spraklande brasa och myser. Ska snart ta en kopp kaffe. Kaffe (och andra varma drycker) är godare när det börjar bli kallare ute, har Anna och jag kommit fram till. Idag har jag förutom att mysigt framför brasan varit ute och skördat i vårt trädgårdsland. Massor av bönor, pumpor, morötter, rödbetor och annat. Mumma.

Åh, måste bara (än en gång) säga att jag älskar den här årstiden! Den är så fruktansvärt mysig. Och nu börjar träden skifta färg också. Det är så fint, jag skulle kunna ta 100-tals bilder på det! Iih.

Kaffet väntar. Ha en bra helg!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback