maskeraden.

image170image171image172image173

Hej gott folk!
Jag låter bilderna tala mest för sig själva. Men jag kan ju lägga till, för er som inte förstod det, att igår var grymt. Vi dansade som att det inte fanns någon morgondag! Bland gästerna kunde man träffa på Ronja Rövardotter (som sedan förvandlades till Tina Turner), Björn Borg, Marilyn Monroe (som ju höll i det hela), en geisha, skalman, Harry Potter, Larry, fantomen på operan, en katt och nåra fler. Ja, kul som tusan hade jag iallafall!

Idag har jag kanske inte varit på topp dårå. Men jag klagar inte! Tänkte summera mitt matintag denna där, för jag har ändå inte gjort något mer interessant. Haha. I alla fall:
Ett glas nyponsoppa
En mikropizza
En bit chokladkaka
En pizza
Ca 15-20 glas vatten/juice/fruktsoda

Funderar på att gå och äta något med fibrer i nu. Känner att min mage kommer att bli lite bråkig annars.
Hare så fint! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback