when autumn leaves start to fall.

image154
Bild jag tog förra hösten.

Hej kära läsare!
Åh, vädret är så fint och mysigt. Eller, vädret och vädret - hösten! Jag och Anna satt i solen och surplade kaffe på lunchen. Underbart. Och det är inte så att man blir svettig och äcklig heller, eftersom det är lite kyligt. It's perfect.
Annars idag har det varit trevligt, bara att jag har varit så otrooooligt seg. Men nu är det ju snart helg (igen! Gud vad tiden går snabbt, kändes som att det var måndag igår!) så jag höll ut. Och vil slutade tidigare också. Och halva biologin satt vi och knarkade Ane Brun.

Funderar på att gå ut och springa ikväll. Måste träna upp mig inför Cooper-testet (2.4 km på tid) nästa vecka... Hm, får se om jag orkar.

With love from me to you!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback