who are you?

Hej!
Dagen har varit fin. Hade bl.a. gympa där vi hade "Robinsson-lekar" (yes, underbart namn!). Man skulle t.ex. göra upp en eld och få snöret ovanför elden att gå av, konstruera en pilbåge + pilar. Haha, det var kul. Jag kände för att flytta ut i skogen eller nått. Annars var det kör också... Kul som vanligt. När jag kom hem så väntade en färsk Elle, så jag fastnade med den en stund, men sedan pluggade jag spanska-glosor.

Hörrni jag undar en grej. Vilka är ni egentligen som läser min blogg? För jag har berättat om den för kanske 3-4 personer, men enligt min besökarstatestik så är det verkligen fler än 3-4 personer som läser bloggen! Vore kul om ni bara kunde skriva ett litet "hej" och ert namn eller nått. Kanske hur ni hittade hit?

Tack, puss och hej, vänner!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Annie

hej. googlade på rosendalsgymnasiet för att hitta bloggar från skolan och då hittade jag din. känner inte dig

2007-09-12 @ 22:26:03
Postat av: Lovisa

Lovisa: Haha, jasså. Det var ju smart. Hej Annie. :)

Postat av: bobbi

hej jag läser din blogg. den är jättefin. puss

2007-09-13 @ 10:17:17
Postat av: Maysen

Hej, jag heter Maya. hahah saknar dig hun...

2007-09-13 @ 11:18:54
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se
Postat av: Lovisa

bobbi: men åh, söt. tack!
maysen: VEM ÄR DU? haha, nej skoja. saknar dig med lilla sötnöt.

2007-09-13 @ 16:25:27
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback