I am a rolling wave without the motion.

Godkväll bloggen!
Fredag, jäklar vad veckan har gått snabbt! Men den har varit bra. Skolan idag var chill. Vi hade engelska där vi fick tillbaka våra essays, jag fick vg+ vilket var härligt, sen biologi, lunch och svenska. Efter skolan stannade jag och fikade med Heba och Anna och sen drog jag hem och käkade middag och sedan mötte jag upp min andra Anna. Vi begav oss till Katte för att köa till biljetter till musikalen Carmen som dom kör där nu. Vi köade cirkus en timme och tror ni vi fick nåra biljetter eller? Nix. Ovääärt. Så vi prommenixade hem igen.

Jag kikade på Så det ska låta och alltså oooh myyyy goood. Frida Öhrn (hon som har gjort Release me) var med och jag dog nästan för att hon var så bra. Hon var som en blandning mellan Janis Joplin, Ane Brun och typ... Aretha Franklin! Haha. Galet. Synd att hennes egna låtar inte är lika bra som dom hon körde där annars skulle jag ha klickat hem hennes skiva från cdon.com med en gång.

Jag är så himla trött så jag har inga andra planer för kvällen faktiskt. Jag vill mest läsa min bok (Bridget Jones hihi). Imorgonkväll kommer Peggy hit så då blir det desto fartfylldare vill jag lova. Kan ju säga att några vänner till henne precis kommit hem med en last från Ålandsbåten sååå... Hähähä.

Ha en fantastisk helg nu bästa läsare, det är ni värda!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback