lördag!

Hej mina kära!
Lördag idag, det känns toppen! Fast jag är tokigt trött, sov alldeles för få timmar inatt. Väcktes av någon som ringde typ vid tio... Grr... Men jag låg och läste ett par timmar i sängen så det blev rätt mysigt ändå. Igårkväll var Anna (från klassen) hos mig, vi hade det galet kul såklart. Idag måste jag verkligen plugga. Fysik (prov på måndag) och engelska (också prov på måndag). Men jag känner mig utomordentligt osugen på plugg just nu. Men imorgon kommer jag troligtvis vara död så jag måste gör't nu. Ikväll blir det fest! Alex har blivit 18 och det ska självklart firas.

Ok, innan ikväll måste jag göra detta:
Plugga.
Grov sanering av mig själv.
Baka en tårta.
Äta middag hos Anna.
Hitta outfit + fixa till mig med Anna.
Förfesta hemma hos mig.

En bra dagsplanering tycker jag. Börjar nog med sanering av mig själv.
Ha bästa lördagen nu! Bye! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: gnuggar mig naken i dina lakan

haha sanering. ja fy fan vad jag luktar svett. hopp in i duschen med sig. men först, yxi kaxi ica maxi. jag har så tråkigt att storhandling med pappa har blivit en helgtradition. ikväll blir kul men jag har lite klädångest. oömma kläder tror jag blir temat ändå, jag känner för att skaka rumpa. vi hörs... snart.

2008-04-19 @ 13:46:49
Postat av: Lovisa

håller på med saneringen nu. den är riktigt grundlig alltså; ansiktsmask, brun utan sol, rakning av ben, hårtvätt, med mycket mera. jag kommer stråla ikväll (haha not). naw, stackars. du kan alltid låna nått av mig om det blir akut! japp jag försökte precis ringa dig men du ville inte svara... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback