lunes.

Buenos dias!
Sitter på min första lektion för dagen - spanska. Så himla supertråkigt. Tyvärr lärarens fel... Helgen var iallafall väldigt fin. I lördags gick jag först en riktigt lång power walk i det uuunderbara vädret. Ibland nästan stekte solen. Sedan på kvällen mötte jag upp Anna och vi gick och hyrde lite filmer. Det blev lite krångel med vår ålandsbåtleverans så vi fick nöja oss med lite annat som vi hade sen innan... Kvällen var iallafall prima. På söndagen sov jag länge, läste ut Bridget Jones (aah älskaderen), gick en prommenix med Berglund. På kvällen befann sig jag och hon på musikens hus för att kolla på Musik Direkt (en musiktävling) där lite vänner till oss deltog. Tror att det var 12 grupper/artister som deltog och nästan alla var grymma! Även fast allt inte var min musiksmak så var det verkligen jättebra. Efter det begav vi oss hem i regnet.

Denna dagen började också ute i regnet. Blä. Tråkigt.

Aja, lite regn ska inte stoppa mig för jag tror att den här veckan kommer att bli väldigt trevlig. Först och främst är det världsbokdagen hela veckan på skolan. Vilket bl.a. innebär att vi ska lyssna på en föreläsning av Jonas Hassen Khemiri på tisdag. Det ska bli jättekul! På onsdag är det först ensambleuppspel och sen beger jag och Anna oss till Sthlm för Ane Brun. Åh! Nä, nu måste jag lyssna på en saga.
Adios! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: puss

BRUN! ska bli så roligt

2008-04-07 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback