våren kom iår.

Hallå där!
Ska verkligen bättra mig på uppdatsen, minst en varje dag! (Okej that's not gonna happen, men lite oftare iallafall.) Veckan har varit bra, jag har bara varit så otroligt slö. Har verkligen inte gjort någon nytta alls i skolan. Jo, gjorde iof ett kemiprov i tisdags (som jag förövrigt fick tillbaka idag. Fick vg! Hur bra är inte det!?) men annars har det blivit lite för mycket skolk för att det ska kännas OK och inga läxor eller inlämningsuppgifter gjorda (måste verkligen skriva det där matte-pm:et...). Aja, ska rycka upp mig tills nästa vecka. Juste i tisdags hade vi ju också engelska NP, den muntliga delen. Haha det var kul för jag var så dålig.

Idag efter skolan prommenerade jag, Anna och Heba ner på stan och satte oss i den underbara solen och tog vårens första mjukglass. Sånt känns ju väldigt bra. Sedan blev det lite mini-shopping på h&m (AJAJ LOVISA!!).

Nej nu borde jag skriva matte-skiten. Men jag tror jag måste grabba lite middag först (alltid finns det någon bra bortförklaring). Puss på er sötnosar! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback