you know you're right

Hallå bloggen!
Vilken förträfflig dag jag har haft. Ganska kort dag i skolan som bjöd på rätt sköna lektioner och äppelpaj. Sedan rullade jag ner på stan och mötte upp en väldigt fin vän (Anna) och surplade islatte i hettan. Efter det gjorde vi stan i några timmar. Anna pekade ut födelsedagspresenter hon ville ha och jag kämpade med att hålla fingrarna i styr (= inte impulsshoppa). När Anna åkte hem hittade jag dock ett par heta solbrillor som jag faktiskt hade planerat att köpa väldigt länge. Så dom köpte jag. Sen mötte jag upp familjen och käkade middag på en uteservering. Åh så mysigt!

Imorgon är det som ni alla vet Valborg och det blir kul! Vi ska picknicka, gå på grillmiddag, se Pelle Svanslös på självaste Öfre Slottsgatan och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.

Nu börjar ju Ugly Betty herregud. Jag är lite borta i skallen känner jag. Så hejdå! Och ta det lugnt imorgon vänner och gör inget som jag inte skulle gjort (hahaha blinkblinkblinkblinkkk)! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: kommeru från hässelby eller

alltså nu fåru lägga ner med stockholmskan. surplade? det heter för i helvete sörplade

2008-05-01 @ 17:27:46
Postat av: maysen så klart

om ja känner dig rätt så blev de inte lungt. fast jag hörde en fågel som viskade i mitt öra o sa att de va ganska dött. eller?

2008-05-01 @ 17:46:04
Postat av: Lovisa

kommeru från hässelby eller: HAHAHA, förlåt mitt ordfråd är skamligt!
maysen: alltså det blev riktigt lugnt faktiskt. fast på ett bra sätt, väldigt mysigt hade vi det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback