sista dagen på ljuva livet

Hej!
Jag inte förstå att det redan är sista sommarlovsdagen. Sista riktiga sommarlovsdagen för ALLTID! Känns så sjukt.
De senaste dagarna har varit ganska så konstiga, lite jobbiga, men bra också. Har hängt a lot med alla mina underbaringar till vänner det är såklart bäst. Men att jag inte får tillbaka något på försäkringen på kameran och mobilen suger... Och, ja jag vet inte, jag har varit allmänt omtumlad i hjärnan.

Det har varit kul att lära känna lite tyskar, eller på ett sett dåligt för jag inser bara mer å mer hur tråååkiga alla svenskar är. Blä. Jag vill bara get out of here... Igår träffade jag dom iallafall sista gången efter att ha varit hos Anna och myst lite så vid ett-tiden cyklade jag upp till Gläntan där alla hade samlats (som på den gamla goda tiden!). Ah det var trevligt. Kom hem vid halv fyra och ställde klockan på tio för att ha någon chans att somna ikväll så ja, nu är jag väldigt trött.

Juste igår gymmade jag också, strongt va? Så nu har jag kickat igång träningslivet igen, no more hullibullmage. Ikväll ska jag och Anna svettas klockan åtta.

Hm, vad kan jag mer informera er om..? Näe, det var allt tror jag. Idag ska jag annars försöka tagga inför skolan, ringa runt och kolla om jag kan jobba någonstans och kanske träffa Anna på stan.
Pusshej. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: hähä

nooo! vote for inåtnavel!

2008-08-20 @ 18:50:28
Postat av: Lovisa

haha men jag tror inåtnaveln kommer få hänga med ett tag till, i kind of like it. det är bara det där babyhullsaktiga som är dissat.

Postat av: Hp

Ha en fin kväll!

2008-08-20 @ 20:33:01
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: puss

du har för fan inget hull. skulle vara tuttarna då. du är ju för att citera min mamma "så smal som man kan bli".... you aint never gonna get this assss..! nu, GÖDA GÖDA GÖDA, äppelpaj. puss

2008-08-21 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback