skånelandet

Goddag goddag!
Är tillbaks i Uppsala nu efter en övernattning utanför Lindköping påväg hem från Skåne. Vi kom fram till Uppsala på förmiddagen så jag har även hunnit med att luncha med pappa och Sofia på Saluhallen och lånat en bok. Trippen till skåne var iallafall fantastiskt kul. Det bästa var såklart att få träffa Elin en hel vecka men sen var det också väldigt härligt väder så man kunde simma runt i vattnet och lådsas att man var i medelhavet eller så. Dom första dagarna var även en kompis från New Zealand och hälsade på, Lena hette hon, hur söt som helst. Annars låg vi mest och pratade, läste i vår gamla dagbok, gick prommenader, planerade våra liv och lekte med Elins familj. Har verkligen haft det så himla mysigt och bra.

Imorgon ska jag och Anna till Gräddö. Ska bli dunderkul att träffa henne igen! WIHO! Jag har en lång att-göra-lista så jag måste nog fortsätta göra grejer från den nu.

Njut av sommaren nu så länge den varar (nu när jag kikar ut genom fönstret ser jag att det har kommit stora gråa moln på himlen...)! Kärlek /Lovisa

Kommentarer
Postat av: okej nu är det nog

lindköping: linköping. medans: medan. stog: stod. NOG!

2008-08-04 @ 20:39:51
Postat av: okej nu är det nog

lindköping: linköping. medans: medan. stog: stod. NOG!

2008-08-04 @ 20:41:12
Postat av: Stina

Du verkar ha en liten rättstavnings-tyrann som läser bloggen!

Avis på att ni har bra väder. Här är det kallt, men om ett par veckor blir det vår (hehe som svensk sommar ungefär!)Puss

Postat av: Lovisa

okej nu är det nog: ibland är det svårt!

Stina: hehe ja. ja vi har haft grymt bra väder nu ett par dagar, men nu har det "riktiga" svenska sommarvädret kommit tillbaka. just nu ser det mer ut som höst när man kollar ut genom fönstret... åh skönt med vår! puss!

2008-08-05 @ 10:15:15
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback