and let me sing forever more

Hej fina läsare!
Dagen har varit utmärkt. Tog en (lite för) lång sovmorgon till runt halv 12. Då fixade jag i ordning mig och åkte ner på stan och lunchade med pappa på Hambergs. Åt en riktigt mumsig fisk. Pappa och jag satt och pratade länge. Vi brukar alltid disskutera olika saker. Idag pratade vi om kunskap. Det var interessant och jag lär mig alltid så mycket av pappa... Borde umgås mer med honom, skulle bli värsta smartot. Sedan tog jag en snabb titt på stan och sedan åkte jag hem. Här hemma har jag kollat runt på olika bloggar och... ja inte gjort nått särskilt. Bara njutit av att inte göra nått särskilt.

Igår var också en skön dag. Först jobbade jag lite matte (bra där Lovisa!) sedan åkte jag ner på stan och gick runt och tittade i flera timmar. Tillslut blev jag jättesällskapssjuk. Då tänkte jag "vad skulle en klok vän (Anna) gjort i denna situation?", jo, ringt sin mamma! Haha. Så jag ringde min mamma och hon kom ner och fikade med mig. Jättemysigt. Måste nog vara första gången JAG ringde mig mami och frågade om vi "skulle göra något".

På kvällen så gick jag och mami på bio också. Fick äntligen se Försoning! Den var så himla vacker. Så himla fin. Den gjorde ont ibland. Ont för att det var så vackert (vackra miljöer, vackra klännigar), ont för att Robbie var så hjärtekrossad, ont för att det var så hemskt. Handlingen var något rörig, men som sagt, det var en fin film.

image244

image245

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

den var okey, jag såg den när mamma var här för länge sen. boken är bättre dock. ikväll ska vi ut(igen) och de e swedish night på up n under! weeei

Postat av: Lovisa

Jaa, miljön var ju verkligen underbar, men själva filmen i sig var... bra, liksom. Hihi, vad roligt! Önskar att jag kunde varit där!

2008-02-21 @ 13:28:05
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback