i know all the skeletons in your closet.

Godkväll!
Ojoj, hinner jag uppdater innan det blir en ny dag? Nu är den nämligen 23.58! Får skynda mig helt enkelt. Okej, uppdateringen på sistonne har ju varit usel, men veckans schema har varit pressat. I tisdags och onsdags hade vi tema-dagar (alla NV-2or) där vi skulle skapa vår egen utopi-stad. Typ. Jag var dock inte där på onsdagen utan då var jag hemma och råpluggade fysik. Så i torsdags var det fysikprov vilket gick... ja det var ju ett fysikprov, så mycket mer finns väl inte att säga!? Haha... Har även fått tillbaka kemi-och svenskaprov och jag missade VG med en poäng på första och MVG med en poäng på andra. Vilket ooooflyt alltså! Idag har det varit en toppen-fredag. Skön sovmorgon, sköna lektioner. Och ja. Har kunnat pusta ut lite också.

Men i helgen blir det plugg igen. Jag säger bara: matte. Oh my. Och sen en drös annat plugg. På lördagkväll kommer dock Peggy hit och vi ska spela in kasettband och kolla på filmer och sånt. Nu är hon förövrigt i Sthlm och kollar på Pistvakt live och jag har lånat ut min kamera till henne. Borde jag vara orolig? Hahaha... Tänkte ringa henne nu och kolla om hon lever.
Ha en fin helg nu folks! /Lovisa
Ps. Damn it, jag klarade det inte!
Ps2. Det är ju skottdagen idag också (eller ja, igår då) det hurrar vi för: hurra!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

Postat av: Lovisa

Tack!

2008-03-02 @ 17:11:31
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback