jag har en hitler och en carola häggkvist i munnen.

Hello!
Måndag idag. Känns bra. Ser fram imot veckan på nått konstigt vis. Det ska inte hända nått särskilt liksom. Men kanske för att sportlovet närmar ju sig med stormsteg. Tjoho! Idag har jag läst Bob Hansson. Jävligt bra är han. Har inte boken här nu så jag kan inte citera, men jag gör det senare. Vad har jag mer gjort? Hm... Presenterat Nirvana för Peggy. Hon tyckte om dom. Vi slutade ganska tidigt. Jag gick hem och la mig under täcket för jag är fortfarande så trött... Och här har jag legat sen dess. Ikväll ska jag barnvakta lite. Mysigt.

Hjälp det där blev osammanhängande. Jaja.
PUSS. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

guldstjärna till dig som uppdaterar typ tio gånger om dagen! haha:D PUSS

Postat av: Lovisa

Haha jag vet jag har blivit jordens bloggare! Men plötsligt blev det så rolig, ingen aning varför. Massa puss till dig!

2008-02-04 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback