med stadsjeepaktiga brumfötter.

Hej folket!
Trött dag idag. Noll koncentration i skolan. Kemiprovet nästa vecka på tisdag kommer att gå åt skogen kan jag ju tala om. Men men, det är sånt som händer. På eftermiddagen hade vi lååång kemiföreläsning. Vi orkade ungefär halva sedan traskade jag och Peggy ner på stan. Jag köpte lite otippat två t-shirtar på H&Ms pojk-avdelning. Alltså pojk som i barnpojke. Eh ja, ni fattar. Det var ju superrea så det blev 80 spänn tillsammans. Härligt. Hämtade ut en gammal väska som jag hade fått lagad och sedan gick vi och köpte en skiva till Peggy. Nånstans därimellan köpte vi lattar (äckligt ord!) och bullar på Pressbyrån (haha stammishaket) och satt och mumsade på en stund.

Ikväll ska jag äta semlor. Mums. Jag älskar semlor. Ska nog baka några också. Om jag orkar. Sedan blir det ju Gossip Girl och I huvudet på Gynning. Roligt.
So long! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en header tävling i min blogg :) Var med och tävla om du vill.
Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback