this isn't love this is shelter.

Hej!
Herregud vad seg jag har varit idag. Har legat i sängen fram till klockan halv 3 typ. Har känts som om jag var ute hela natten igår och festade hårt och lite mensvärk på det också. Härligt. Klockan tre rullade Anna och jag ner till yogan. Det var som vanligt väldigt skönt och väldigt avslappnande. När jag kom hem gjorde jag en frank crêpe för jag längtar så galet efter Paris. Den var god.

Och så är ju vintern här igen också. Alltså nej. Den är underbar att titta på, men för mig räcker det med en fin film i vintermiljö eller ett foto. Nu vill jag faktiskt bara ha vår. Och vårkläder! Åh, det vore underbart.

Nu lyssnar jag på Tiger Lou som jag fick i julklapp av Anna. Älskar.
Hoppas er helg har varit bra! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har hittat massa kempe paristips. ska rulla ner till västan nu å kolla om dom sorterat kameran. otålig. puss!

2008-02-05 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback