brownie.

image205
Halloj!
Lite dålig uppdatering på sistonne. Men jag har haft mycket annat för mig. Har tillexempel blivit brunhårig! Kände att det var dax för en uppfräschning såhär i allt det gråa och tråkiga. Jag är så nöjd. Det är superfint!  Så idag fotade Anna mig lite. Ett resultat ser ni här ovan. För övrigt  så har dagen varit väldigt  mysig.  Hade sovmorgon och sen hade jag bara två lektioner så jag slutade efter lunch. Då var jag som sagt med Anna och sen åkte jag ner på stan och träffade syrran. Vi gick i affärer och fikade. Mys. Jag gjorde världens fynd, ett par gråa Filippa K-jeans som hade kostat 1200 på 70%-rea! Toppen sa jag. Nu sitter jag och kollar på Lets Dance... Haha. :)

Annars i helgen ska jag gå på teater imorgon med mor och sen blir det plugg.
Nu ska jag fortsätta följa dansarna!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: föl

mm grå jeans nice. öh va? mindre än 400 spänn typ? jävlar vad billigt. på trolltyg? jag ska gå på stan nu. jag kommer dö. puss och kram

2008-01-19 @ 12:04:51
Postat av: föl igen

okej på janemars, jag såg dom idag. ser ju ut typ som mina sass&bidejeans om det var dom? hittade en söt klänning från eh kommer inte ihåg. på janemars också. men nu sparar jag! puss å kram

2008-01-19 @ 17:39:17
Postat av: Lovisa

fölet: Ja, typ 360 kr helt sjukt billigt! Det var nog dom ja, på janemars. Joo, färgen är typ densamma tror ja. Sådär ljusgrå. Spara på, jag hejar! Hihi. Puss.

2008-01-20 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback