genetik och sånt.

Hej bloggen!
Borde egentligen plugga genetik nu, har ju prov imorgon och jag har bara pluggat på ett av två kapitel... Men, nja, känns som jag kan det redan, så det ordnar sig nog. Dagen har varit en trevlig, vanlig dag. Jag tog med min älsklingsbok som vi satt och bläddrade i på kemin. Fotoboken the great LIFE photografers. Jordens finaste (och hemskaste och mest hjärtegripande) bilder finns i den.

Imorgon är det fredag hörrni! Det är ju helt fantastiskt. Känner på mig att det kommer bli en kul dag. Efter skolan ska jag ner på stan, wiho. Mitt shoppingsug är galet. Jag ska nog klämma ur dom sista dropparna ur den där gamla rean. Eller kanske köpa nått fint vårigt. För jag vill ha vår. Nu.

Nu är jag sugen på nått sött. Ska ta mig något sött och läsa lite genetik. Japp.
Peace!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback