häng gud, häng han högt.

HALLO.
Veckan går snabbt. Nu är liksom hälften avklarad! (alltså hälften av skoldagarna) Skönt. Idag har jag krigat. I snön. Herre min gud, det var nära att den (snön) vann där ett tag. Först när jag åkte till skolan, sen när jag åkte till gympan, sen från gympan och till sist hem från skolan. Jävla snö. Det skulle ju vara vår! Och min skor mår inte så bra. Men jag har ju mitt stående måtto - det kan aldrig vara fel skor bara fel väder. Eller nått. Eh.
I skolan skrev jag litteraturhistoriaprovet. Första delen som var på fakta och sånt var skitlätt, andra delen (epokbestämning) var lite krånglig, men huvudsaken var att man hade bra motiveringar så jag får väl hoppas att jag hade det. Efter provet var jag med på kören en snutt, och sedan Körsång B. Nu ska jag sätta igång och plugga biologi. Provet är i övermorgon, men jag pluggade ju rätt mycket i helgen också, så det ska nog gå bra.

Puss till er! /Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback